Doprava a expedícia

Ako prebieha expedícia tovaru v iPhonarna.cz:

Ak ste si u nás už objednali tovar, určite už pracujeme na čo najrýchlejšom a najhladšom doručení.



Dodacia lehota:

Ak si u nás objednáte tovar do 14:00 v pracovný deň, doručíme vám ho nasledujúci deň. V prípade piatkových a víkendových objednávok je doručenie v utorok.



Tovar odosielame alebo pripravujeme podľa vašej požiadavky v objednávke:

PPL - kuriérska služba v rámci doručovania balíkov v Českej republike/SK doručí vašu objednávku do 24 hodín. V extrémnych prípadoch môže doručenie trvať 48 hodín, napríklad v situáciách kalamity alebo nadmerného dopravného zaťaženia. Kuriéri sú profesionáli a vždy zabezpečujú prvotriedne služby pri doručovaní. Zásielky sú vždy poistené na cenu objednávky (hodnotu položky v balíku).

Ak chcete sledovať svoju objednávku online, použite odkaz - TU

Zásielková služba - kuriérska služba s možnosťou vyzdvihnutia zásielok na výdajných miestach po celej ČR/SK. Zásilkovňa je veľmi výhodná prepravná spoločnosť pre malé balíky. Je veľmi obľúbená pre menšie zásielky. Ak si vyberiete zásielku prostredníctvom tohto prepravcu, nemôžete si objednať tovar na dobierku.

Ak chcete sledovať svoju objednávku online, použite odkaz - TU

Osobný odber - môžete si vybrať v ktorejkoľvek z našich predajní. Okamžite po pripravení tovaru vám bude zaslaný potvrdzujúci e-mail s výzvou na vyzdvihnutie objednávky.

Dodávka iPhonárna - Náš osobný kuriér vám zariadenie doručí domov, do kancelárie, k rodičom, skrátka kamkoľvek budete chcieť a bude vám to vyhovovať. V súčasnosti ponúkame toto doručenie v Brne, Prahe a Olomouci. V prípade individuálnej cesty nás neváhajte kontaktovať na našom chate alebo sa nás opýtajte tu.



Balenie tovaru a ochrana počas prepravy:

Každú objednávku balíme veľmi starostlivo podľa charakteru tovaru vo vnútri zásielky. Každá zásielka je v našom logistickom centre profesionálne zabalená, aby sa jej nič nestalo.

Používame špeciálne škatule s fixačným centrom pre iPhony, aby sa tovar nepoškodil, ak škatuľa spadne.

V prípade notebookov používame špeciálne pripravené krabice, ktoré zabezpečia, aby sa notebook cítil ako pri preprave.

Nemusíte sa obávať - každá vaša objednávka je poistená na svoju skutočnú hodnotu. Spolupracujeme s doručovateľmi prostredníctvom našich partnerov PPL a Parcel Post s 99,99 % úspešnosťou doručenia. V ojedinelých prípadoch sa vyskytnú komplikácie - Ale práve preto sme tu my, takmer 24 hodín denne - Neváhajte nás kontaktovať TU.



Niekoľko tipov pre vás:

Zásielka je poškodená alebo nie je v poriadku? Okamžite oznámte dopravcovi, že zásielku prijímate s reklamáciou. Potom nás čo najskôr kontaktujte TU, poradíme vám a v prípade potreby tieto komplikácie promptne vyriešime.

Objednávka prišla nekompletná? Ak prišla objednávka, ktorá je nekompletná - Kontaktujte nás s tým TU, okamžite tieto komplikácie alebo chyby vyriešime.

Potrebujete tovar doručiť expresne? Žiadny problém, vďaka našej logistike po väčšine územia krajiny sme schopní vo väčšine prípadov vyhovieť požiadavkám klientov.

×